Thursday, March 15, 2012

PERSOALAN

ASSALAMUALAIKUM...................FUH lame tak tulis blog...haha bz nga study la katekan............but now..........aku dah bebas.........alhamdulillah allah perkenankan doa aku....aku bersyukur sangat2 dapat pointer yang dapat dkira terbaikan alhamdulilah....sekarang aku da keje....keje kat mane?? haha that the question? hurmmm tak kisah la kat mane pon aku keje asalkan halal.......hurm...aku pn ngat malas nk tulis kat sini....da tgk ramai yang su tulis jugak...so kalo ade mse insyhaallah aku akan tulis jugak...k skrang ne jugak aku tengah cari idea ....idea ape nak letak kat dunia maya aku nim??? haha banyak benda sbnarnya aku nak kongsi....tapi biarlah satu2........gilo nk wat sekaligus............huhuhu


haha.....................................................so aku rase wat mase nim aku tulis sampai kat sini dulu k.......t aku post lagi ape2 yang bergune untuk kita berkongsi bersame..... 

0 comments:

Post a Comment